Bbeettyy İkili test de ultrasonda bebeğimin ense kalınlığı 6.8 mm çıktı ayrıca kalbinde bi açıklık olduğu söylendi doktor bi hastalık (down sendromu vb.) olabilir de olmayabilir de dedi cvs önerdi başına böyle bi durum gelen var mı acaba ?
litfenama Bbeettyy benim riskim 1:350 mi ne çıkmıştı. Orta riskli denmişti. Ben konunun üzerine gidince fetal dna önerildi ve yaptırdım. Amniyosentezden bahsetselerdi onu yaptırırdım. Ben belirsizlikle hamilelik geçirmek veya böyle bir durum varsa eğer doğumda öğrenmek istemezdim. O yüzden yaptırdım.
teachering06 Ben artık neye inanacağımı şaşırdım benimde testim 1:856 riskli çıktı, amniyosentez yada fetal dna önerdi. Amniyosentezden korktum riskli olduğu için fetal dna testi verdim, sonucu bekliyorum. Farklı bi doktora daha görünün derim.
Frida099 Seda3309 kan alıyorlar senden 8 iş gününde çıkıyor sonuç, yüzde 99 gibi bir oranla doğruluğu olduğunu söylüyorlar.merak etme bebeğin sağlıklıdır, ikili tarama testi tanı testi değil.
Seda3309 Frida099 bende 1 hafta sonra yaptıracağım da biraz merak biraz endişe haliyle 🙂sonuç hemen çıksaymış keşke bi haftada öyle bekleyeceğim desene