Kbraaz Deniz2961 benimde öyle . 33+2 de gittiğimde makat gelişti. Kilosu 2.400 boyu 47 cm’di. Şuan 34+4 ama bir hafta önden gidiyoruz canım. Doktorum döner demişti ama şuan hala aynı .
nuhunannesi42 Deniz2961 bende aynı ya pazartesi gidicem bakalım. Ama dönmedi yani biliyorum donmrdigini hissediyorum 🤷 30 haftalıkken gitmiştim 2 kiloydu
Rukiye05 Deniz2961 35+3 üm yarın doktor kontolüm var en son 32+2 de gittim makat gelişti. Hala makat geliş olduğunu biliyorum çünkü aşağıya tekme yiyorum kafasını yukarıda hissediyorum kilo ve boyu da yarın öğreneceğiz 🌸😂
Deniz2961 Kbraaz bnde 35+4 olması gerekirken 34+5 ölçtü 46 cm 2500 kilo dedi verimi dedi hyr sknti yok dedi ama canım sıkıldı açıkçası nie haftası ile uyumlu değil ki
Kbraaz Deniz2961 MaşAllah ölçüleri iyi aslında . Bir hafta önde ya da geri de çok sorun değil . Haftasını yakalar illa ki . 😇
Deniz2961 Kbraaz ilk kzm 3750 dgdu ona göre bnde hep buyuk aldım 0-3 aylık iki üç parça kiyfti anca var ondan şey ettm küçük brseyler alsam mı die ya kızım hiç giyinemedi cnku 0-3 aylik
Dogalanne 28 hafta da makat, 31.hafta da baş geliş, 33 de tekrar makat idi 🙃Şimdi 35 haftadayız bol bol secde pozisyonu ve yer silme pozisyonu yapıyorum merak ediyorum ama kontrole daha 15 gün var.Dr yüzde 95 döner demişti Allah bilir artık
Dogalanne Kiloyu fazla takmayın ya birebir tutmuyor ki..33. Haftada 2300 idi.Ben gelişmemiş mi deyince dr um iki hafta önde bile dedi.Cihazlara çok güvenmiyorum açıkcası