Sabibo Saçımın önden küçük bir kısmını fön makinasıyla yaktım😢 Hava fönüyle düzleştirmeye çalışırken saçım 2 saniyelik tarağa takıldı fönü de geriye çekmedim ve hüsran😪 Koptu bildiğiniz ne yapabilirim? Nasıl hızlı uzatabilirim o kısmını, nasıl onarabilirim
Guneslhn Sabibo kucuk bir kismi demissiniz o yuzden sabirla uzamasini bekleyin :) ne tarafta yanma varsa sacinizi oraya dogru tarayin uzayana kadar kamufle olmus olur
Hulus Sabibo hemen bir perçem yada kahvaltı kestirin bence bende duzlestirici ile yaktigimda oyle yapmıştım 😊
Sabibo Sdt3456 alamayacak kadar yukarıdan yandı😅 Kulağımın arkasına alınca kabak gibi kısacık önde kalıyor
Sabibo Hulus Eşim hep öylesine kurut ben öyle seviyorum düzleştirme hiç derdi😂 o kadar içten istemişki resmen bin pişman oldum