Esramumcu Selam kızlar lohusalik tercihiniz nedir pijamalı olanı mı rahat yoksa elbise olanı mı siz hangisini tercih ettiniz
Sbm050421 Esramumcu ben elbise tercih ettim , herkes elbise öneriyor düşününce bana da elbise mantıklı geldi rahat hareket etmek için , lavabo için vs sanki daha rahat
Ilk_anneligim Esramumcu kesinlikle bir adet pijama olsun ama iki adet sabahlıkli gecelik takımı olsun ilk gün zaten pijama giy çıkar yapmak çok zormus. Bende şahit olduğum kadarıyla büyük beden alıp rahat rahat gecelik takımı giymek sonraki süreçte pijamaya dönmek mantıklı
Sbm050421 Esramumcu bir tane sabahlıkla beraber beyaz takım aldım onu fotoğrafta kullanacağım , bir tane de herhangi bir renk almayı düşünüyorum doğumdan çıkınca giyinmek için pembe gri vs olabilir çok fark etmez