Merhaba bende femarayla hamile kalanlardanım. En büyük sorunum polikistik over olmamdı ne yazıkki. 6yıldır bebek için uğraşıyordum ve 3. yıllık evliyken tüp bebekle hamile kalmıştım evet bebeğimiz tutunmuştu ama sonrasında düşük yaşadım. Sonrasında tüp bebek haricinde hamile kalamayacağım düşüncesi kafama yerleşmişti geçen yaz yaklaşık 9-10 kilo verdim çünkü kilo pcos da en büyük engeldi. 58 kiloya düştüm. Ekim ayında femara ve çatlatma iğnesi kullandım ama hamile kalamadım kasım ayında doktorum sadece femara kullandırdı 3 yumurtam gelişmişti ve o ay serbest bırakalım yani çatlatma iğnesi kullanmayalım demişti ve ikinci ay kullandığım femara sayesinde hamilelik haberini almıştım . Şu anda 6 aylık hamileyim. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Allah Dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah..