Gammmzee bosverin bazen bişeyleri bilmemek daha güzel anlık yaşayıp öğreniyorsunuz ilk evladımda hiç araştırmadım bakmadım hersey kendiliğinden gelişti sancılarımda çok çok zordu ama ikinci evladımda adet sancı gibi olmadına rağmen önceki doğumumdan dolayı olacakları bildiğim için çok çok kasmıştım kendimi çok çok korkuluydum ağlayıp duruyordum doktorları çok zorlamıştım 10 15 kişi toplanmıştı beni doğurtmak için 😂