Ben de gebelik düşündüğüm işin doktora gitmiştim değerim 4.55 çıkmıştı doktor 25mg ilaç vermişti. Yumurtlama 3 hafta sonraydı ilkte hamile kaldım. 6.haftada tekrar ölçtürdüğümde 6 civarı olarak yüksek çıktı baya ilaç kullanmama rağmen yükselmiş hamilelik başlayınca. Doktor 100 mg çıkardı şimdi. 1 ay dolunca tekrar ölçtüreceğim ama sanırım 2.5 altını yakalamam kolay olmayacak gibi. Yani öncesinde kullanılsa bile hamilelikte ihtiyaç arttığı için tsh birden yükselebiliyor, öğrenir öğrenmez ölçtürmek lazım. Ben biraz geç kalmış oldum. Ama hayırlısı bakalım şuan 8. Haftadayım iyiyim inşallah düzelir.