Uca Kızlar 38+4üm karnıma sol kasığımdan değişik bir sancı girdi yaklaşık bir dakika kadar sürdü ardından da bebeğim hareket etti doğum sancısı ile alakalı olabilir mi? Bebek hareket eder mi?
Hsrt3 Uca ben 38+2 de doğum yaptım belimden karnıma ve kalçama vuruyordu bunu bazen öyle oluyor hele zayıf biriysen daha da çok acıtıyor tekme vs.
Uca Hsrt3 Yok tatlım gayet 22 kilo aldım 87 kiloyum tekmeden mi kaynaklıdır ki? Ay ilk gebeliğim de bilemiyorum panikledim🙈
Uca Hsrt3 Doğurduumm🤗 arkasından sancılarım devam etti doğum sancısıymış meğer gece 3:30 da hastaneye gittim nst ye bağladılar ve yatış yaptılar 13:28 de de melek oğluşuma kavuştum evimizdeyiz artık şuan emiyor 🤗
Hsrt3 Uca çok şükür gözünüz aydın Allah bağışlasın insallah banada dua edermisiniz lahusasiniz rabbim banada sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🤍🤲