Yesilev 23 gün önce sezaryen doğum yaptım, ilk günden hemen taktırdılar bana ama gaz sıkıştırıyor gibi geldi, çıkarmıştım o zaman. Sonrasında ara ara taktım evde, taktıkça daha rahat hareket ettiğimi düşünüyorum. Toparlanmış hissediyorum. Owli marka benim korsem gayet memnunum. Ayrıca çok yerde de bu markanın doğum sonrası korsesini önerdiklerini gördüm.