Hıçkırık nasıl bi hs arkadaşlar?Benim minoşum genelde narin dokunuşlar yapıyor ,tık tık değiyor gibi.Bazen uzandığımda daha güçleniyor.
1 saat önce oturduğum yerden kalkarken sol kasığıma sancı girdi,adeta iki büklüm oldum.Orası sökülüyor gibi hissettim sonra geçti ama karnımın içi hassas sanki.Bu haftada normal mi arkadaşlar yaşayan var mı?