Nlyakts ben de 38+2 yim. Cuma günü yarım cm açılmam vardı. Açılma demiyoruz biz buna dedi doktorum. Sancım da 40larda çıktı nst de. Ben nedense zamanında doğsun istiyorum. Her gün belim kasıklarım adet sancısı gibi sancılanıyor kasılmalarım var hep. Ben de merak ediyorum süreç nasıl olacak ne zaman gelecek diye. Ama bildiğim kadarıyla kişiden kişiye değişiyor. Ne zaman olacağına bebek karar veriyor