Boncukannesiiye Merhabalar ben 40 günlük hamileyim daha çok yeni üstelik ilk bebeğimiz geceleri karnım çok ağrıyo normal mi k
BalAsell Boncukannesiiye ilk gebelikte çok normal olması. Benimde çok ağrılarım oluyordu. Doktor bebek yer yapıyor ve rahim genisledigi için ağrı oluyor dedi
Seda42 Boncukannesiiye canım benimde agrilarim olmustu doktor bebek yerleşiyor demişti kanaman yoksa korkma
Cemos Boncukannesiiye canm normal bebek tutunmaya calstgi icin benimde oluyodu hatta bazen hala oluyo gerinerek yatamyorum oda agri yapyo mesela bacaklarmi yukari topladgm zaman yapmyo suan agrilar normal 😊😊😊
Busrabnrby Boncukannesiiye karin agrisimi yoksa kasik agrisimi canm karin degilde kasik agrisidir o cok mormal ben o kasik agrisnin ilk 3 ay cektim simdi 4 ayligiz zaman zaman.hala agrim oluyo
Boncukannesiiye Çok teşekkür ederim kanamam yok ama ilk olduğu için eşimle ister istemez endişeleniyoruz bişi daha sormak istiyorum başımın sağ tarafı hergün ara ara çok ağrıyo buda normal mi
Seda42 Boncukannesiiye hamilelikten dolayı baş ağrıları çok oluyor canım ama dayanamiyorsan bir nörolojiye git istersen😊😊
Boncukannesiiye Seda42 yok öyle çok şiddetli değil normalde öyle çok başı ağrıyan biri değilim bütün gebelik boyunca devam ediyomu
Seda42 Boncukannesiiye canım benim ilk üç buçuk ay ara ara ağrılarım oldu şimdide oluyor uykusuz kaldığımda değişiyor yani 😊
Boncukannesiiye Busrabnrby yok karın ağrısı kasıklarımda ara ara çekiliyormuş gibi ağrıyo doğru ama bu ara adet olucakmışım gibi karnım ağrıyo
Busrabnrby Canim eger adet gunlerinse inan adet olcakmis gibi agriyo ondan kaynaklana bilir benimde adet donemlerinde agriyo