Gzmklncc Yelda Özkan’dan çok memnunum.. ama şöyle bir şey var beklentin ne canım 😅 çok fazla hasta olduğu için tek alamıyor hastaları odaya. Ama muayene ederken bilgilendirir,sorularına güzelce cevap verir, Güler yüzlü, sempatik bir hanım.. Yelda abla deyip sarılasım geliyor benim ona 😅😅 devlette görmeyi unuttuğumuz türden bir doktor maşaallaah