Reyhan35 Benim doktorum direkt oraya yönlendirdi, çok bi bilgi edinemedim hakkında sosyal medyası da yok sanırım detaylı ultrasonda bebişlerin yüzü oldukça net gözüküyor bende o yüzden merak ettim acaba iyi midir diye, muayene ücreti 700₺ miş iyi mi kötü mü bilmiyorum piyasayı da 🥲