Merhaba, 33 günlük bebeğim var 4 kilo 55 cm gelişimi geri mi su an ? Her gören çok zayıf ve küçük diyor artk takıntı haline getirmeye başladım moralim çok bozuluyor ister istemez. İlk zamanlar kilo alımı rahatsızlığından dolayı biraz yavaştı evet ama sonraki kontrollerimizde doktorum normal olduğunu söylemişti ama insanların tepkisi böyle olunca kendimi kötü hissediyorum yetersizmisim gibi geliyor.