Kızlar , 5+4 Haftalık hamileyim. Birdenbire regl sancısının şiddetli halinde bir ağrı geldi kasıklarıma. Bır on dakıka sürdü. Suan hafifledi gibi
Kanama lekelenme yok ama cok korktum. Dr a gidemiyorum suan cocugumu bırakacak kimse yok. İkinci gebeliğim oncesınde düşük tehlıkesı veya boyle bır durum yaşamadığım ıcın endıselendım. Düşük yapıyorum sandım. Var mı basına boyle bırsey gelen ?