ArasBulutun_annesi ya doktorum 2 hafta sonra tekrar kan alıcaz dedi eğer titrimetrikte yükselme varsa sıkıntı oluyor , doktorum beni pek aydınlatmadı , ben internette araştırdığım kadarıyla biliyorum 1\16 yukarısı sıkıntı diye biliyorum bende çok korkuyorum 20 sinde randevum var hep tedirginim acaba bişey olmuşmudur kalbi atıyomudur diye düşünüyorum