Arkadaşlar herkese merhaba . Tüp bebek sürecindeyim transfer planlanıyordu . Rahim kalınlığı yeterli gelmesine rağmen bugün doktorum rahimde su gördü . Bu yüzden transferim ertelendi . Tetradox adında antibiyotik başladı . Bu şekilde başına gelen rahimde su olup geçen var mı acaba