Tazeanne0134 Şuan sanki sancım ama tam da hissetmiyorum kızım sağ tarafıma toplanıyor gibi alt tarafta acı gibi baskı gibi bişe hissediyorum yarın sabah kontrolüm var
Tazeanne0134 Fasulyem2 ay ne bilim canım korkuyorum ya bişe olursa diye işte bide oğlumda çok yalancı sancı vs yaşadım bu hamileliğim de neredeyse hiç olmadı
Gokben 37 itibariyle miadinda dogum oluyor , istediği vakit gelebilir bundan sonra caninizi sıkmayın 👶🏻☺️
Tazeanne0134 ikicocuklubiranne maşallah Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah benimde yarın kontrolüm var bakalım dr ne dicek çatı muayenesi olacam inşallah doğum başlangıcı olmuştur artık
yarenaygk34 Her doğum farklı canım ben 37+4 de doğurdum oğlumu kilosu da iyiydi 3120 gr ama 6 gün küvezde kaldı normal doğum olmasına rağmen solunumda sıkıntı oldu dediler genelde sezaryen olanlarda oluyırmş ama bizde de oldu hayırla sağlıkla gelsin bebeğiniz
Yeliz6767 yarenaygk34 Bende yarın 38 olucam bebek 2487 gr biraz küçük dedi doktor acaba doğana kadar kilo almaya devam eder mi 2500 doğsun diyorum ama
yarenaygk34 Yeliz6767 biraz beslenmene dikkat et canım alır kilo kuruyemiş tahin kaşar muz baya kilo aldırıyor diyorlar sende doğuma kadar bol tüketebilirsin