bebek- ben psikiyatriye gittim psikologa yönlendirdi gün verdi görüsme icin. istahım kapalı ama zorluyorum kendimi. anksiyete yani düsüncelerin olumsuz etkilenmesi dedi. yapılabilecek sey düsünce üzerine calısıp olumsuzlukları uzaklastırıcaksın kendinden dedi. nefes teknigi ve meditaayon da yapılabilir. ben nefes teknigini cok kullanıyordum ama hamilelik hormonu ile zorlanıyorum