Seda3309 Kızlar 11 hafta olduk çok şükür ama sanki sürekli tuvaletim var gibi hissediyorum idrar torbasında baskı var gibi sizlerde de oluyor mu normal mi bu durum korkuyorum ilk defa bugün olmaya başladı idrar yaparken yanma ve acı hissi yok
Basaktrk Seda3309 canım bende 20+4 aynı şekilde yürüyüşe çıkıyorum daha 5 dakika olmadan tuvalet hissi tuvalete gidiyorum yok bugün göründüm enfeksiyon olabilir tahlil verdim genelde enfeksiyon yada bebek aşşağıda normal felan diyorlar en iyisi doktor 😌