Canım benim var iki taraflı. Ben ilk hamileliğimde öğrendim hatta çikolata kistlerimin olduğunu. Fakat düşük yaşadım ama kistlerden dolayı değildi. Sağlıksız gebelikti. Şimdi yumurta takibiyle gebelik olsun diye uğraşıyorum. Vitamin takviyesi başlattı doktorum bekliyorum bu ay umarım nasip olur her birimize