Gamzess1 Kızlar bugün bayağı yoruldum dışardaydım eve geldim evde de biraz yoruldum işte anca uzanabildim bebeğimin hareketlerini takip ediyorum ama çok yavaş böyle çok narin vuruyo eski güçlü tekmeleri yok acaba benimle birlikte yoruldu mu oda normal mi 🥺
Elifnur1 Siz yorulduğunuz için oda tepkilerini az veriyor benimde ara ara öyle oluyordu çok yorulduğum yada üzüldüğüm zaman endişelenmeyin azda olsa hareket etmesi çok iyi eğer hiç hareket etmezse o zaman endişelenin