DilaraNefes Ben şu an 17+1 im. Dediğiniz haftalarda ve şimdi bile dediğiniz şekilde bende de kasık ağrıları oluyordu hatta ilk zamanlar hamile olduğumu unutup “Aha regl oluyorum” falan diye panikliyordum. Bu kasık ağrıları rahmin büyümesi büyüdükçe kendine yer açması ile alakalı imiş. Ağrınız olduğunda kasıklarınıza hafif masaj yapabilirsiniz. Allah korusun kanama olmadığı sürece panik olacak kprkacak bir durum değil