kahvesever__ Ranammmm şuan 22 günlük oğlum sarılık olmadığı şükürler olsun daha olurmu acaba bundan sonra
Ranammmm kahvesever__ Bildiğim kadarıyla olmuyor benim kızım 2.gün sarılık olmuştu ilk birinci hafta sarılık olur
dugmeannesi kahvesever__ ilk 20yada 28 gün olması lazım riskli dikkat edilmesi gereken dönem . İnşallah olmaz bol bol emzirin geceleri 2 saatten uzun aç kalmasin gerekirse saat başı alarm kurup emzirin Allah’ın izniyle bir şey olmaz
dugmeannesi kahvesever__ bol bol emzirip mamayla destekliyorsaniz korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz 💕💕💕
Deletedmom727271 Sarılık doğumdan 2-3 gün sonra ortaya çıkar genellikle 10 gün içinde kaybolur. ve 3 ay olma ihtimali de vardır. Bu değişir tabi bebekten bebeğe. Mama alan bebeklerde bu risk biraz daha aşağıda.
kahvesever__ Deletedmom727271 benim bebeğim Allah’a şükür olmadığı 22 günlük olduğu daha olmaz diyolarda o yüzden bir sormak istedim