Busraguler Canım aynısı bende vardı hatta acıyordu bi gün kontrole gidecektim o günde öyleydim ağrıyordu acıyodu usg de bi baktık benim bebe kafasını yaslamış göbek deliğime gerildikçe gerildikçe de Ağrı yapıyormuş doktorda böyle pozisyonuna göre normal dedi senin bebişte bi yerini yaslamış olabilir