Kizlar 33.haftadayız ve şu 1 haftadır acayip bir toprak yeme isteği oluştu bende,demir eksikliğinden olabiliyormuş diyorlar ama bende kan demir maşallah tavan,inanılmaz canim çekiyor şaka gibi,ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.kimseye de bahsetmedim valla.Yenecek bir şey de değil ki :) ne yapcaz böyle ne zaman geçer acaba ya