Gulra Arkadaşlar suan 36+5 im doğrusu normalde uygulamaya göre 37+2 yim ama doktor öyle söyledi.Planlı sezeryan istiyorum normal doğum istemiyorum. Panik atak hastasıyım spinal olacağım hoca 38+4 e gün verdi. Erken mi?