meneksedefne benim sütüm geliyordu bilmiyorum genetik sanırım 4 kız kardeşiz hepimizin de öyleydi hatta hastane de hemşireler sütümün yeterli olduğunu söyledi , hemşireler ile konuşup sağabilirsin yada onlardan yardım isteyin kendileri sağıyor yada bebeği emzirirken yardımcı oluyorlar 💙