Kızlar bileklerimde kırmızı alan oluştu bileğimi cevreleyen bir alan. Basta çarptım sandım ama diğer bileğimde de olusunca acile gittik. Damar ultrasonu, pıhtılaşma testleri, karaciğer enzimlerine bakıldıı. Sorun çıkmadı. Kendi Dr uma gittim baya endişelendi. Eyvah eyvah dedi coraspini bırak dedi ama korkuyorum bırakmaya da bebeğimin kalbine bir sey olur diye. Hematoloji ye ve cildiyeye konsültasyon yaptı. Genel muayene yaptılar Acilde verdiğim kan sonuca baktılar bır sıkıntı görmediler. Kendi kadın doğum Dr um coraspin i bırak tansıyon aleti al sabah akşam tansıyon takibini yap dedi. Basına boyle bir sey gelen var mı. Aceba preaklamsi ye doğru mu yol alıyorum. Ama butun kan idrar değerlerim normal?