merhaba iyi aksamlar herkese kafama takildi simdi bugun devlet hastanesine gittim 29 haftaligim bebegin kilosu 2235 cikti normal mi bu nette bakinca 1400 1300 falan yaziyor yani , cok mu ileride gidiyor kilosu anlamadim doktorda bisey demedi zaten istemeye istemeye gittim normalde ozele gidiyorumda bu ayki kontrolu devlette olayim dedim. kilosu kac olmus gelisimi iyi mi dedim. bi dakika falan dedi . o sirada sekretere soyluyordu iste bilgileri giriyordu sekreter burda yaziyo bak dedi 2235 yaziyordu pek bisey demedi , adam zaten bikmis doktorluktan yetisememmektwn doktor eksigi vae bizim burda zorla bakiyor resmen, ondan bende bisey sormadim aklima.gelmedi bazilarida bilgisi olan varmi sizlerim ne kadardi 29 30 haftalikken