Rmutlu Nur0631 isimler gayet güzel benimde yeğenimin adı serra cok hosumuza gidiyor bende kızıma nisa koyacağım inşallah💕
Nur0631 Eslemim34 hiç düşünmedim çevremde bir çok kişi bu ismi koydu bebeklerine o yüzden alternatif arıyorum
ilaydaelcinn_1 Nur0631 İki isimde çok güzel ama oyumu Serra Liva’dan yana kullandım 🌸🙈 Bizde kız bebek bekliyoruz bir aralar “Liva Belis” olsun dedik. Sonra vazgeçtik. Şuanda da “Asrın Destan” düşünüyoruz. Fikir olur belki sizlere de 😻 Sağlıkla gelsin kuzunuz 🧿👣
Nur0631 Rmutlu teşekkür ederim kuranda iki surede geçiyor ve Serra’nın anlamı çok güzel gerçekten anlayana tabi