Kızlar iyi akşamlar 37 haftalık gebeyim nst de sancım çıktı düzenli ama ben hissetmiyorum ebe Alttan baktı açılma yok suyun gelmemiş dedi ve bebek doğum kanalına girmiş dedi doktor eve gönderdi bende eve geldim lavaboya girdim kanamam vardı.. sizdede oldu mu bu durum kanama alttan baktı diye mi oldu acaba ?