Benimde kesenin etrafında alt kısmında kanamam vardi progestan tblt kullandım,kendimi yormadim sadece zorunlu ihtiyaç halinde kalktm.. bunun yanı sıra haftada bir proluton Depot iğne yaptrdm şükür rahatsızlık sonrası 1.5 ay geçti kanama kalmadı.Saglikliysa dünyada nasibi varsa gelir ins dua edip tedbir almak lazm…