Ysmn5836 sizden de Allah razı olsun benim bir oğlum var bu ikinci olacak nasip olursa içiniz rahat olsun diye yazdım kahverengi ve siyah kanamam var diye ben de sizin gibi korktum doktor bunun olacağını içerideki eski kan olduğunu söyledi çok takılma eskisi gibi şıpır şıpır kırmızı kan gelirse gel dedi sizin daha 3 gün olmuş benim 20 gün olmuştur bazen artıyor bile içiniz sıkılmasın inşallah çocuklarımız sağlıklı doğacak biraz zor bir süreçteyiz