Bimucizeee
Yok cnm sezryan oldm yasamadi 15 sat yasiyabildi ilk gebeligmde ben 1 gun omce doktordan geldm sorun yok demisti sabh sanciyla uyndim hastneye giderke knmada oldu yetisene kdr dogum baslamisti 4santim fln acilma vardi dogum ypcktim artk o yuzdn atilmadi simdi gebeyim 14+4 hafta 13.haftmda dikis atildi önlem amacli eger bu gebelignde acilma gibi bir sorun yaşarsa diger gebelignde buyuk olsilik dikis atilacak