Lapatya5493 Prilam Dr Bu ilacı kullanan var mı varsa nasıl kullanıyor ben daha yeni aldım reçete de gece iki tane diyor ama eczacı çok kullanmasın falan demiş eşime
Deletedmon00881 Lapatya5493 doktorunuz kaç adet kullanın dedi canım, prilam genelde günde 2 adet içiliyor..
Kizilkafaa Lapatya5493 Canım eğer mide bulantın var ise ben gece yatarken içiyordum, bence de çok kullanıp kendini bağımlı hale getirme dene.. eğer çok kötü olursan gün içerisinde bir tane daha içersin.
Gizem2121 Lapatya5493 Doktora danismadn kulanabilirsn ama bende recetede oyle yaziyodu ama doktor herkese ayni sekilde vermiyor misal ben sabh aksm kulaniyodum tok karna ama ac karna kulananda var aksm.iki tane birlikte kulananda var tabi ben kulndm da bana pek fayda etmedi
Nskyhn Lapatya5493 ben şöyle kullandım gece yatmadan 2 tane içtim bütün gün hiçbir şey hissetmedim hatta gece karnı kazınan ben taa 12 de kahvaltı yapıyorum 🙈 doktorum da öyle demişti gece 2 tane iç dedi
MerveeD Lapatya5493 cok aşırı mide bulantınız olursa gece yatmadan 2 tane ıcıyorsunuz ama benım aşırı degıldır sabah mıde bulantısı ıle uyandıgımda içip uzanıyorum mıde bulantım gecınce kalkıyordum akşama dogru btane daha ıcıyordum yetiyordu sıze baglı cok aşırı mıde bulantınız yok ise cok kullanmayın bencede
Smgesmge Lapatya5493 27.haftam bitti ben hala kullanmak zorundayım maalesef. Kullanmadığım günler mide bulantısından günlük işlerim aksıyor. Gerekirse 9 ay kullanacağız dedi doktorum. Geceleri yatmadan 2 tane içiyorum en başından beri.
Hlalcg Lapatya5493 canım bende kullanıyorum sabah aç karna gecede yatmadan önce içiyorum o kadar güzel bi ilaç ki direk fayda etti mide bulantıma . Yoksa yemek yiyemiyordum . Ve zararı yok o ilacın 9 aya kadar Bile kullanan varmıs
Saylikesma Lapatya5493 canım doktor bana gece yatmadan 2 tane iç demişti eğer geçmezse gece 2 sabah aç karnına 1 tekrar geçmezse gece 2 sabah 1 öğlen 1 şeklinde iç dedi ama gerek kalmadı gece yatmadan aç karna 2 tane içiyorum çok güzel geçiriyor
Minnosunannesiii Lapatya5493 ilk gebeliği de günde 4 tane doğuma gideceğim güne kadar kullandım. Şuan tekrar hamileyim çok şükür daha iyiyim ve günlük 2 tane alıyorum. Doktorum gönül rahatlığı ile kullanabilirsin. Kesinlikle hiçbirzararı yok dedi bana
Aybukeninannesi01 Lapatya5493 canim hamileliğimin başından beri bu ilacı kullanıyorum 28+3 günlük olduk hayla kullanmaya devam ediyorum doktorum bi sıkıntı olmaz doğuma kadarda kullana bilirsin demişti her gün gece yatmadan 2 tane içiyorum
Edabykl Lapatya5493 ben gece yatmadan 1 tane iciyorum uyandigimdada 1 tane iciyorum toplam 2 kez içmiş oluyorum eger gece yatarken 2 tane içeceksen gunduz icmicen
SunnyG Gece yatarken iki tane, sabah kalkınca bir tane… kötü olacağımı hissedersem gün içinde bir tane daha içmişimdir ama çoook nadir. Zaten günde dört taneye kadar kullanılabiliyor. Eczacı neye dayanarak öyle demiş bilemedim.
Vera09 Çok bulantınız varsa gece 2tane. En önemlisi gece içerek uyumak. ben gece 1-2, sabah aç karnına1 öğleden sonra 1tane içiyordum
Didembss Lapatya5493 bazı bünye ağır geçirdiği için bende ağır şiddetli bulantı gecirenlerdenim aç karınla ikindiden sonra3.4 gbi alırdım hafiflerdim biraz ama sabah pek etki etmedi bende kişiden kişiye değişiyor fazla bulantin varsa günde aç karınla 3 defa bile alınabiliyor
TBeyza Lapatya5493 benim doktorum günde 1 adet yazdı eczacimızda sabah aç karnına içmen daha yararlı gün boyu daha rahat edersin dedi ama genelde gece 2 adet yazılıyor , bide burdan duyduklarima göre bağımlılık yapıyormuş 15 haftadayim hala kullanıyorum
Eminecak TBeyza bağımlılık yaptığından değil bulantı geçmeyince mecbur iciyorsun. Bulantisi çok kötü olanlar senin benim gibiler günü zehir olacagina icerim diyoruz. 33. Haftamdayim gecmedi bulantılarım içiyorum napayım beslenememek sürekli kusmak daha kötü. Sabahtan içmek faydalı değil hem gün içinde cok bitkin oluyorsun hem bi anda etki gostermiyor. Gece yatmadan içmek daha etkili sabah mis gibi kalkiyorsun