ilkheyecanoglusum 35 hafta oldum 🤗 kuaföre gitmek istyrm özel bölgeye ağda yapmak için korkuyorum bu zamana cesaret edemedim doğuma yakn gitmek istyrm aranızda ağda yaptran varmı zararlımı
Ceycey22 ilkheyecanoglusum canım ben yıllardır yaptığım için bi sıkıntı yaşamıyorum çok alışkınım ama sen daha önce yaptırmadıysan ve kıl köklerin kuvvetlenmişse kendini kasabilirsin. Buda sıkıntı yaratabilir ama yok benim canım pektir giderim rahat rahat hallederm dersen git yaptır birşey olmaz
Kizilkafaa Cansugamze_ Hamileyken daha cok acıyor falan diyorlar doğru mu canım, ben hamileliğimden beri gidemedim korkumdan.. 5 aylıgım
ilkheyecanoglusum Doktora gittim sormayı unuttum msj atcktm sonra tecrubeli annelerden yardm alym dedim önce kendimi kasarım diye korkutugum için Cesaret edemedim doktora sordunuzmu yoksa sormam gerekiyormu sizce
Cansugamze_ ilkheyecanoglusum yani bn bekarken de gittiğim için sormadım doktoruma hiç ilk bebeğimde de gitmiştim şuanda da gidiyorum istemsiz kasılma oluyo bnde de istersen sor yine bi doktoruna kuzum ❤
Cansugamze_ Kizilkafaa ilk bşta sadece ama o kadar değil zaten bi süre sonra alışıyorsun 🥰❤ama çok rahat 1 ay önce aldırdım şuan tek tük var
ilkheyecanoglusum Ceycey22 önceden gidyrdm hamileligimden beri gidemedim gitmek istiyorum en azından doğumdan sonra rahat olur geç çıkar bı sure
Yesimtzn Edadrmz 38 hafta normal dimi doğum için temiz olmasını istiyorum 37oldum 1hafta dahami bekliyim diorm
Edadrmz Yesimtzn cabım benim çarşamba günü sezeryanım var o yüzden yaptırdım . Senin vaktin varsa bekle biraz istersen