Aysunmardin23 bu arada iğnedende para almadılar dogumdada almıyorlar. Dogumdan hemen sonra 1 saat içinde vurdular bana ılk kızımda. Başka yerlere bakmak isterseniz bakın tabı ama hastane güzel. Hemsıreler ilgili. Dr çok anlayışlı ilgili. Allah sag salım kavustursun inşallah. Eger olurda orda yaparsanız bana da yazar mısınız.