anneyim96 Kızlar 11+4 üm doktorum bugün cinsiyet tahmini yapayım mı dedi bende yapın dedim ve erkek dedi değişir mi çok merak ediyorum ona göre eşime söyleceğim 😂😂
anneyim96 Kizilkafaa ay değişir mi acaba bilmiyorum ama sağlıklı olsun hiç önemli değil erkek pek değişmez dediler bana ondan sordum buraya da değişen var mı ki diye
Kizilkafaa anneyim96 Bence sen net değil ama böyle dedi doktor de 🙏🏻 Bana da erkek denildi isim falan araştırmaya başladık sonra doktor hayır kesinlikle kız dedi biz şok..
MeralMine anneyim96 ya aslında erkekte önceden görünüyor dun bir dr videosu izlerken gördüm ama dr lar bile gördüğü şeyden yanılabiliyor
Ozsvm Bana dün doktor cinsiyet belli ama haftaya soylicem dedi net olsun diye 12+4 üm 🤭 bu kadar erken belli olduysa erkek olma ihtimali yuksek gibi geliyor bana sizce??
anneyim96 Mervedemirctn doktor baya net gibi söyledi birde erkekse değişme olmuyormuş sanırım ben baştan beri de erkek hissediyorum