Kuzular selam Bugün 5+6 günlük gebe olduğumu öğrendim. Sadece kese gözüktü bebek şuan gözükmez çok küçük dedi doktor. 1 haftadır Kahverengi lekelenmem var bugün sonlandı bayram temizliği yaparken zorlandım sanırım bayram gününden başlayıp düne kadar açık Kahverengi az az lekelenmem oldu. Doktor normal değil düşük tehlikesi dedi Protestan verdi böyle durumda olup gebeliği sağlıklı ilerleyen oldu mu?