Kızlar ben daha önce genital sigil için yaktirma işlemi yaptırmıştım 5 aylık hamileyken. Su an 38 haftalık hamileyim normal doğum istiyorum doktorum perşembe günü alttan muayne ederim eğer yoksa normal yapabilirsin dedi. Genital bölgemde yok çok şükür. Ancak anüs çevresinde bi şişlik farkediyorum. Et parçası görünümünde ama et beni mi yoksa hemoroid mi anlam veremiyorum. Afedersiniz özellikle tuvalet ihtiyacımi karşıladıktan sonra sanki daha çok sisiyo gibi geliyo bana. Biraz da yanma oluyor ama kanama yok. Afedersiniz tuvalet ihtiyacımi karşılayp temizlenirken o bölgede çok hassaslık oluyo,o et parçasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Ama normal zamanda o hassaslık olmuyor. Sigil olsa böyle sorun olmazdı diye düşünüyorum ama emin olamadım. Sizce sigil mi yoksa hemoroid mi? Doktorum da muayne sırasında görecek diye çok utanıyorum.