Melissargun Kızlar 31+6 günlük hamileyim. Rabbimin izniyle bir oğluşum olacak. Geçen ay doktorum bebegin bir hafta geriden gittiğini söyledi kilosu boyu son adet tarihimle uyumlu ama kafa ölçüsüne göre 1 hafta geriden geliyor.ve bebegim sürekli yan duruyor hiç dönmüyor ne bas aşağı nede bas yukarı hep yan ama çok hareketli . Doktor esinin aşağıda olduğunu söyledi fazla hareket etmemi söyledi. Es aşağıda olduğu için sancılarımın olabileceğini eğer bebek dönmezse sezeryan olacağımi. Bebeğim hala yan duruyor acaba döner mi sezeryan olmak istemiyorum cuma günü gidicem doktora. Sezeryan olursam kaçıncı haftada sezeryana alırlar?
OktayMeltemSahin Melissargun canım bunu hiçbirimiz bilemeyiz yani döner mi dönmez mi ama son anda dönenler de olmuş eğer sezeryan olursa 38.haftada alıyorlar genelde
Melissargun Baharun2 sabahtan beri biri birşey yazsın diye bekledim mesaj gelmeyince heryerden yazdım vallahi 😂
Baharun2 Melissargun kız korkma normal olsun inşallah , hemen toparlanırsın.Öyle düşün. İyi yapmışsın 😂
Melissargun Baharun2 bu ikinci doğumum olacak bebeğimi doğar doğmaz görmek istediğim için birde sezeryan biraz sakıncalı bebeğe o yüzden korktuğum için normal doğum istiyorum vallahi o anki çekeceğim acı su anki sezaryan korkumdan daha baskın değil 😁
Baharun2 Melissargun valla bende korkuyorum ama doğuran arkadaşlar hemen unutuyorsun o acıyı deyinde bende öyle teselli ediyorum kendimi canım 😪 hayırlıca doğururuz inşallah ❤️