Gzeemmm valla ben her öğün patlamis misir yerim..bir oturusta koca bir tencereyi indiriyorum mideme.cok severim.O kadar yememe rağmen sadece transfer haftsi 2 kilo aldim. Simdi o iki kiloyuda verdim. Transfer oncesi kilomdayim şu an. Hamilelikte önerilirmi bilmiyorum ama boza tok tutmaya bire bir diye bilirim. Haftada 1 bardak kadar boza icebilirsiniz. Onun disinda mideniz kazindiginda kesinlikle havuç önere bilirim. Oda tok tutmaya yardimci olur ve ayni zamnda cok saglikli. Öğünleriniz disinda max 2 saat aralikla havuç. Kuru yemis,meyve ,kraker , bol yesillikli salata yiyebilirsiniz. Sık sık yediginiz için midenizi surekli kandirmiş olacaksiniz. Ve bir sure sonra bu iştah artisinda degisiklik olabiliyor. Hep bu sekilde ilerlemicektir gecici bir süreç oldugunu bilin. Çok fazla stres yapmayin. Aldiginiz yada alacağınız kilolari kafaniza takmayin. Sadece dikkatli davranin..cunki stres cok etkiliyor.