Benim gibi bebeğin cinsiyetine dair erkek mi kız mı diye merakla araştıran sabırsız anneler bu teoriyi duymuşsunuzdur. 😊 Bebeğin plasentaya göre sağda ve ya solda olması cinsiyetini etkiliyormuş. Bugün ilk defa ultrasona girdim ancak bebek bana tam ortada duruyor gibi geldi sizinde tahminlerinizi almak istedim bu teoriyi bilenler sizce kız mı erkek mi? 🥰 [https://imgyukle.com/i/RqzAOs]