Selim_Alparslan Kızlar biraz alışveriş yapmıştım meyve poşetleri biraz ağırdı şimdi karnımın alt tarafında sancı var bir şey olmuş mudur korkuyorum 😞 12 haftalığım
Baharun2 Selim_Alparslan yok canım sanmıyorum uzan dinlen bende çok taşıdım.Ağrın geçmezse kanaman fln olursa doktora gidersin hemen
Deryakaya1802 Selim_Alparslan bende de oluyordu canım ağır kaldırınca öyle çok yorulunca falan. Dinlen, ayaklarını kaldırarak dinlenirsen daha iyi hissedersin tabi. Kanaman olmadıkça sıkıntı olacağını sanmam, stres yapma ☺️
dilosss Ben menemen hazırlığı yapıyordum 2 aylık hamileydim 10 kilo domates taşımıştım bişey olmamıştı