heleninannesi06 çok çok sevindim Allah analı babalı büyütsün inşallah ben bu yüksek oranda yanılmalar olduğu için 2li test yaptırmadım, detaylıyı kendi doktorum yaptı perinatologa gitmedim çünkü illaki bi şey çıkarıyorla yok risk yok keroid pleksus var başında, yok böbreği yok parlaklık bende ne olursa olsun vazgeçmeyeceğim için ikili üçlü bilmem ne yaptırmadım kendi rızamda sadece şeker yüklemesi yaptırdım çünkü hemşireyim ve %100 down denen bebeklerin sağlıklı doğduğu sezaryenlere girdim defalarca, bu süreç sizi çok yormuş ama bebeğinizin sağlıkla gelmesi çok mutlu etti beni, rabbim ikinizinde yüzünü hiç soldurmasın🌸🌸🌸