Birprensesannesi Merhaba 27 haftalik hamileyim doktorum bugun plesantamda yaslanma basladigini soyledi normalde 35 ve 36 haftalarda olmasi gereken durum bende erken baslamis benim gibi bu durumu yasayanlar var mi ne gjbi onlemler almaliyim 😔😔
Birprensesannesi Baharun2 herhamgi bir sey soylemedi sekerle ilgili doktor herhangi bir sikintim yok sekerle ilgili seker yuklemesi yaptirmadim ama
Baharun2 Birprensesannesi açlık tokluk şekerine baktır istersen cnm aile hekiminden.Yani şekerin de etkili olduğunu biliyorum bu durumda