Firstmummy 30 bitiyor benim. 28/29 bir soğuk algınlığı öksürük geçirdim. Her gün bakıyorlar rahim ağzı kapalı ama su azalöış. Mahvolduk. Benek idrar yolları bile dediler. Aslında covid soğuk algınlığı yapıyormuş. Sonra araya bayram girdi,armut,karpuz,havuç suyu ve antibiyotik aldm. Öksürüğüm geçti şükür e suyum da bayram sonunda normale dçnmüştü. Dr um dedi ki normal arada salgalanabilir.