[silindi] Kızlar eşimle isim konusunda kararsız kaldık sizce hangisi daha uyumlu Zeynep Livza mı , Zeynep Umay mı ?
Nskyhn [silindi] Livzanin söylemesi biraz zor oluyor yarın okulda arkadaşları ile sıkıntı çekebilir onu da düşünün Umay daha güzel olmuş bence
[silindi] Deletedmom7373700 bereket bolluk getiren savasan kiz demek benim cok hosuma gitmisti :) esim gordugunuz gibi ikisinde de hakkini Zeynep olarak kullaniyor :D
Deletedmom7373700 [silindi] Umay o anlama geliyor evet. Türk mitolojisinde doğum ve bereketi simgeleyen bir tanrı hatta. Anlamı güzel. Livza deli aklı başında olmayan gibi anlamlar taşıyor. Kökeni de moğolcadan geliyor zaten.
[silindi] Deletedmom7373700 Livza bereket bolluk getiren demek zaten , Umay la ayni anlama geldigi icin sectim kiiiz
Deletedmom7373700 [silindi] birimiz yanlıs biliyor o zaman 😂 ama şimdi bir kaç siteden daha baktım deli aklı basında olmayan falan yazıyor